Exchange Link

Sunday, May 23, 2010

berakhir la sudaaaa..



tadi berakhir la suda af8...
persembahan semua mmg gempak..
adira sangatsangat cantek..
iwan sangatsangat kacak..
wahhh
haha tp die potong rambut.. hmm

ak yakin ramai yg tgk af nih..
so
keputusan ny..

juara-shahir
naib juara-adira
3rd-daus
4th-maulana
5th-iwan


hisy geram tol ak camane la iwan leh
dapat no 5..
tu la ko sape soh x undi
*ade sedikit kekesalan di situ yekk

ok what iwan..
klaw di bandingkan dgn shahir n adira,
mmg la iwan x mungkin dapat jd juara..
tp ak bajet2 la die dapat no 3..
ni no 5.. adoi la
daus no 3?
haisyyy
ramai nau peminat die..

ape2 pon semua dah berlaku..
juara dah ade
n
pade pendapat ak laa
af tahun ni bestt
sebab semua peserta da dapat single masing2
diorang mmg beruntung dpt pengetua cam norman tuh
camane lak pendapat korang?

*akim buat persembahan tadi..
suke2 :)
ahhahaha



*juara di hati ak.. wahhhhh.. ahhaha


5 comments:

  1. suke shahir.. titik.. ahah ;)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah kerana berakhir la juga.Diharapkan selepas ini tiadalah AF9

    Kerana pada pendapat saya, kita haruslah mengutamakan agama sahaja selepas ini.Kalau musik sahaja.Agama pun letak tepi Tentu hancur dunia kita ini.

    Sorry yer kerana komen ini macam tidak suka terhadap AF8.Memang betul pun saya tidak suka.Kerana saya dah meluat.Last saya tengok AF adalah AF3...

    ReplyDelete
  3. nasib baik shahir menang, mintak2 shahir tidak hanyut dalam industri ini dan pandai membawa diri

    ReplyDelete
  4. akhirnya shahir juara....harap2 dia tak lupa diri ar

    ReplyDelete
  5. aha...peminat Af!!!

    Semoga ceria selalu dik yee...

    ReplyDelete