Exchange Link

Thursday, February 3, 2011

Dorm Kenanga

Di sebabkan aku jarang nak dapat on9 dah pasnih, so aku nak update banyak2~ HAHA. Aku nak cerita pasal budak dorm aku :)

Sepatutnya 1 dorm ada 12 orang, tapi dorm aku ada 9 orang je termasuk aku. Ade 1 indian girl, yang lain malay. 3 orang, Kelantan. 2 orang, Negeri Sembilan. Sorang, Perlis. Sorang Kedah. Sorang, Pulau Pinang.

3 orang ni budak Kelantan. Umur masing-masing 20 tahun.
Kalau ikutkan nak panggil diorang akak tapi
diorang tak kasi. haha~
Tepi, baju oren : Ain
Tengah, baju putih : Dayu
Tepi, baju putih : Sarah

Nurul Syahira tapi panggil Syira.
umur 20 jugak. Dak Kedah :)

Ni Fatin, sebaya ngan aku, 19 tahun.
Agak pendiam, tapi suke gelak. Dak Penang :)

Yang 2 orang atas ni dak Negeri Sembilan, sebaya ngan
aku jugak. Diorang umah dekat2 je tapi
baru kenal kat KKT.
Yg atas nama Puji, nama penuh Pujireskiamalia..
Pelik kan nama dia?
Dia yg selalu jd mangsa buli dalam dorm, haha~
Yg bawah tu, Keteswary. Panggil Kete.
Banyak cakap si Kete ni HAHA~

Ada sorang lagi dak dorm aku. Rozana. Panggil dia Kak Ana sebab umur dia 23 tahun, orang Perlis. Gambar dia aku takde sebab die jarang join kitorang semua keluar. Maybe sebab perbezaan umur kot. Ntah laa~

Satu je yang aku boleh kate, dak2 dorm aku semua suka makan! HAHA

0 comment:

Post a Comment