Exchange Link

Friday, February 4, 2011

Kolej-Taman Tasik-Zoo Taiping

Assalamualaikum.

2nd week aku kat KKT. Aku ngan budak dorm aku join akak senior pergi jogging ke Taman Tasik, tapi tak semua budak dorm aku join. Motif join diorang? Sebab taktau jalan, haha~ Tapi sekarang dah tau jalan :D Nasib baik akak senior tu sporting :)

Dari kolej jogging sampai ke Taman Tasik. Lepastu jalan kaki ke Bukit Larut. Tapi pergi kat kaki bukit jela sebab nak breakfast je pon.. Dari Bukit Larut pergi ke Zoo Taiping. Akak senior ajak pegi Burmese Pool tapi kitorang taknak pergi sebab memang dah berangan nak pergi ke zoo, nak tengok ikan arapaima. Haha! Ni Syira punya pasal la dia pengaruhkan aku dengan cerita pasal ikan arapaima tu, mana tak excited aku nak pergi zoo. Haha~ So lepas balik dari breakfast kitorang berpecah ngan akak senior, diorang ke Burmese Pool, kitorang ke Zoo.

-Taman Tasik-
kami ber5..
semangat aku buat selftimer nak tangkap
gambar ni haha~


-Zoo Taiping-
ni tiket masuk n yang ada lukisan tulis
Selamat Maju Jaya
tu abang kaunter tiket yang lukiskan.
Thanks utk abang tersebut
haha~

ni la ikan arapaima! sgt besar ikan ni.

info pasal ikan arapaima~

Tidak dibenarkan duduk di atas tuu,
nanti kena ngap dengan buaya! HAHA

buaya ni sgt besar tp tetap comel :p

konon2 candid! :D

gelang yang sempat di beli masa keluar zoo :)

Perjalanan bermula dari kolej - taman tasik - bukit larut - z00 taiping - taman tasik semula. Semuanya jalan kaki jee. Keluar kolej pukul 7 pagi & dalam pukul 1 rasanya baru sampai kolej semula. Perjalanan yang sangat2 memenatkan. Macam nak tercabut je kaki. huhu.. Itu je update kali ni, bye! :D

0 comment:

Post a Comment