Exchange Link

Wednesday, June 22, 2011

Cuti Sem Dah Nak Habis!


Dah berapa hari tak update blog kan?? Lepas update pasal UiTM Penang kena hack terus abaikan je blog nihh.. Kejam sungguh -,-' Entry pasal result haritu pon dibiarkan je senyap takde kesinambungan. huhu. Aku bukan apa tak update blog nih, tapi busy sangat la sekarang nihh.. HAHA. *busy buat apa kau ira? cam PM pulak kan nak busy busy bagai, ingat kau artis nak busy busy gi shooting?* ouhh sebenarnya tak busy ponn tapi saje saje buat busy boleh? Busy makan, tidur, online jeee. Tu la keje aku hari hari. *gemok la kau ira* -.-'

Cakap pasal result, Alhamdulillah result sangat sangat memuaskan. Tak jangka pon boleh dapat pointer yang bagi aku sangat sangat ok. Kalau kat U boleh kata Dekan dahh, hehe. Alhamdulillah :)


Ok sekarang cuti sem dah nak habis. Tinggal berapa hari je lagi. Harini hari Rabu, esok Khamis (yessss elaun masokkkkk!), lusa Jumaat dah kena balik kolej. Tapi tiket tak beli lagi Tawakkal jela boleh kan? Kalau ada tiket ada la kalau takde takde la.. haha~ Tapi rasanya ada kot tiket nak ke Kamunting sebab setiap 1jam akan ada bas (nak balik Taiping kena pergi Kamunting dulu pastu baru pergi Taiping).

Cuti dah nak habis tapi ak tetap takde keinsafan nak buat assignment. Apakah? Serius aku memang tak buat, sangat sangat malas ok. Tengah tengah cuti mana nak ada mood buat assignment. Aku just google siket siket je info pastu teros save tak bukak bukak dah, hehe~ Tengok la esok mesti aku baru rasa insaf nak siapkan assignment. Tu pon kalau betul betul insaf laa -.-'

Masa masa terakhir kat rumah ni aku banyak teringin nak makan pulak taktau kenapa. Adehh~ Sebab nanti dah balik kolej tak dapat dah nak makan masakan mak aku so sementara ada kat rumah ni kena la makan makan dan teros makan :))

Jumaat balik kolej, Isnin dah kena pindah KSKB Ulu Kinta. Harap harap semuanya ok. Mintak mintak la tak dapat bilik kat aras tinggi tinggi. Tak larat la nak angkut barang kalau dibuatnya aku dapat aras 5 boleh pengsan aku dah la takde lif. Sem baru, life baru bermula kat tempat baru. Harap harap semuanya berjalan lancar & mintak mintak la aku makin rajin nak study kat sana nanti.. :)


0 comment:

Post a Comment