Exchange Link

Wednesday, June 8, 2011

Penantian 1 Penyeksaan :(


ok, hari ni dah 8hb.. Ada apa ngan 8hb? Result aku keluar la weyyyyy..
Aku dah debar tahap maksimum dah nihh.. Dok tunggu2 ja nih..
Sekarang dah pukul 12.. Sedang menanti panggilan.. Tapi aku tak mau dapat panggilan..
Takutnyaaaaa!!!!!! :( Kalau aku tak dapat panggilan, means aku lulus..
Dan aku perlu menunggu pukul 2 untuk call pengajar penyelaras aku untuk tau result..
Ohoo rasa macam nak pengsan sekejap pastu nanti baru bangon balik bole? haha :p

Debar2 aku nih semacam je online fb dok komen2 ngan membe2 aku.. siap ajar membe aku join says.my lagi HAHA. Bila dah debar tak tentu arah macam macam yang di buat ny..
Semua update status nak cakap punya takutnya nak tau result.. aduhaiiii~
Tapi yang banyaknya mengarut jee dari cakap mende2 berfaedah.. :DD

Berapa minit je lagiiii.. huhhhhhh

1 comment:

  1. Tak minat AF, tapi minggu ke berape tah adek ira tngok AF. Mase turh hazama nyanyi sedap giler. Paklang <3

    ReplyDelete