Exchange Link

Sunday, August 14, 2011

14 ramadhan.


Entry untuk Puasa hari ke 2 sampai hari ke 13 takde,
sebab takde masa nak update blogg.
semenjak dua menjak ni agak busy sikit..
Tapi aku tak tau la busy sebab apa. haha
Nak kata aku study tak jugakk, huuu..
*tau dek mak aku mati akuu..

Bulan bulan puasa ni dugaan betol bila dalam kelas..
First time aku rasa mengantuk gila bila belajar.
Before ni aku susah kot nak rasa mengantuk dalam kelas,
sekarang ni naik juling juling mata aku sebab tahan mengantukk. haha~
sebab tak cukup glucose dengan oksigen mungkin??
Almaklumla puasa katakan, huuu

Sepanjang 13 hari berpuasa kat sini, dapat jugak la aku berterawih.
Tapi tak tiap tiap hari la pergi..
Ada hari ponteng terawih sebab banyak kerja nak buat.
Tapi bila sehari dah ponteng terawih mula la hari hari rasa nak ponteng :D

Sedih jugak tak dapat berbuka ngan mak aku kat rumah, huu..
Haritu akak aku siap bagitau lagi mak aku masak apa,
sedihnyaaaa! :(
Tapi takpe hidup perlu diteruskan jugak. haha.. apakah?
Berbuka puasa dengan kawan kawan pon seronok jugak.
Sorang sikit beli makanan lama lama penuh meja sampai tak larat nak makan.
Before ni selalu berbuka 5 orang je..
Aku, puji, syira, ain & ayu.
Tapi sekarang dah ada geng baru nak berbuka!
Dengan junior & makcik cafe..
*junior la sangat kannn? HAHA
Rasa macam berbuka dengan family sendiri pulak, huuuu..

Sepanjang puasa ni ada peristiwa berbuka & bersahur yang menyedihkan :(
Tapi nanti update kat next entry pulak laaa..
byebye! :)

0 comment:

Post a Comment