Exchange Link

Sunday, December 25, 2011

End of Semester 2

Assalamualaikum,

Semester 2 dah pon habes, wohh rasa sekejap je dah habes. Semester yang paling tough boleh jugak aku hadap dengan segala macam jenis penyakit + ubat-ubatan memang susah yang teramat. Serius memang stress macam-macam benda nak kena hadap bukan pasal study je tapi kerenah orang-orang sekeliling yang berfikiran kurang matang -.-' Bukan nak cakap aku dah matang tapi memang tu je yang boleh aku gambarkan dengan kerenah mereka-mereka tuu.

hijauhijau, sem depan dah pakai biru dahh :D

Alhamdulillah walaupon sem 2 ni sem yang susah tapi aku pass jugakk, cumanya tak tau lagi berapa pointer yang aku dapat.. takut jugak klu pointer menurun dari sem 1.. tapi rasanya memang menurun kot, haha. Apa-apa pon dah lulus tu kira syukur la bukan senang nak lulus.

Posting dekat Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), Ipoh. Tiap-tiap hari ulang-alik naik bas agak penat sebenarnya tapi bila dah hari-hari lali dah tak ingat dah penat semua tu. Seronok posting melayan macam-macam kerenah patient macam-macam pengalaman lagi yang aku dapat sem ni, lagi banyak dari sem lepas sebab dah bertambah prosedur yang boleh di buat.

ni masa kena kemas dewan lepas habes exam orang kemas dewan kitorang bergambar :P

takde keje -,-

Habes cerita pasal study pasal posting, nak cerita pasal kerajinan aku & kawan-kawan aku berjogging kat dalam Hospital Bahagia Ulu Kinta (HBUK). Wahhh rajin ke buat-buat rajin je sebenarnya? haha. Sebenarnya tak jogging sangat pon eksyen je lebih pakai kasut sukan bagai gaya memang macam nak jogging hakikatnyaaaa jalan je haha. Pusing-pusing dalam HBUK serius baru aku tau HBUK memang cantik :)

ni la buktinya kitorang rajin, haha. padahnya suruh kanak-kanak riang tangkap gambar di suruh tangkap gambar full di tangkapnya gambar kaki.. kau ada??

Sekarang tengah cuti sem, before cuti sem haritu sempat lagi overnight tapi dekat mcD jelaa overnight pon atas sebab perkara-perkara yang tak boleh di elakkan.

aku dengan roomate aku Puji

toiletmate aku Syira with Ayu

ni puji la ni memang takde keje sangat dah :P

Dah nak masuk semester 3 makin banyak la tanggungjawab yang nak di bawak. Harap-harap sem 3 lagi baik dari sem 1 & 2 dah harap-harap sem 3 boleh aku hadap dengan tenangg. ByeBye!

0 comment:

Post a Comment