Exchange Link

Saturday, December 31, 2011

Welcome 2012~

Hello peeps!

Nampaknya dah masuk tahun 2012 kan? Kali ni ada entry pembukaan untuk tahun ni, wahh semangat mengupdate blog kan. Alhamdulillah dah masuk tahun 2012, kita still dapat bernafas kat dunia ni kan? Ouhh umur pon makin meningkat kan? Semoga dengan pertambahan umur ni dapat mematangkan diri kita & semoga kita di beri peluang untuk menambahkan amalan diri kita.

Harap-harap tahun ni aku boleh lalui dengan senang, semoga segala apa yang di lakukan akan dipermudahkan & sentiasa mendapat kesihatan yang baik. Aminnn! :)

Azam aku tahun ni? huhu.. Aku tak penah tetapkan azam aku sebab takut tak boleh di capai. Tapi harap-harap tahun ni aku boleh belajar rajin untuk semester 3 yg bakal aku masuk lagi 2,3 hari dan semester 4 bulan 7 maybe. Semoga setiap apa yg aku belajar sentiasa di berkati.. Kalau boleh nak kumpul duit tahun ni, nak buat kawen. Haha! Just joking :P

Apa-apa pon Selamat Tahun Baru 2012! :)

*gambar credit pd En. Google :)

2 comments:

  1. hepi new year. mge tahun ini lebih baik dan bermakna utk kita. :)

    ReplyDelete
  2. @Aimifiqa
    hepy new year jugakk.. semoga apa yg diimpikan tercapai :)

    ReplyDelete