Exchange Link

Sunday, December 25, 2011

Blog Berwajah Baru! :P

Assalamualaikum,

Okayy dah lama kan tak update blog?
Kesian blog ni di abaikan sory tauu blogg :D
Bukan taknak update tapi lepas raya haritu sangat-sangat busy kat kolej.
Busy dengan exam + posting sampai takde masa nak beri kasih sayang kat blog.
Eh sekarang dah cuti tapi kenapa tak update blog jugak nih?
Sebab aku malass, haha!
Bukan apa aku dah lama abaikan blog ni tetibe nak update rasa macam malas sangat, dah nak habis cuti aku baru la aku sampai seru nak update blog nih.

Blog dah pakai baju baru nampaknya.
Edit blog rajin pulak aku ni kann..
Cuma header je tak cantik sebab aku malas nak berphotoshop.
Eh semua pon malas bila kau nak rajin ni Ira? :P

Okaylah update setakat ni je dulu,
bagi blog ni hidup suam-suam sikit nantilain masa update lagi.
Banyak benda nak story mory tapi tu la kannn..
Nanti jelaa update lain.

ouhh takde gambar nak letak,
letak gambaq ni ja la..
anak buah aku,
Nur Syahindah Syasyalina
:)
kbai!

0 comment:

Post a Comment