Exchange Link

Saturday, December 31, 2011

Goodbye 2011~


Hey hey!

2011 dah sampai penghujung, sekejap je rasa kan dah nak masuk 2012 dah, oh nooo means umur aku pon dah nak masuk 20tahun, ngeri okayy bila nak sebut puluh-puluh ni.. Dulu belas-belasan gituu, lepas ni bila orang tanya dah puluh-puluhan gituu.. Apakah? Nak taknak umur tetap meningkat kite takleh nak halang semua ni kan.

Okayy, pasal perjalanan hidup aku sepanjang tahun ni.. Sekejap je kan dah 1 tahun aku jadi student nursing, tahun lepas belajar kat UiTM lagi, tup tupp awal tahun aku dah tukar tempat belajar. 1 januari 2011 aku daftar kat tempat baru, Kolej Kejururawatan Taiping (KKT). Hujung bulan 6 tak silap dah pindah ke kolej baru, Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Ulu Kinta (KSKB UK) dan masuk semester ke 2.

Hidup kat KKT 100% berbeza. Dari segi persekitaran aku memang suka hidup kat KKT, tenang je sebab semua pon perempuan je nak keluar pon senang sebab dekat. Tapi dari segi sikap orang sekeliling aku lebih suka hidup kat KSKB UK, sebab kat KKT sikap orang-orang sekeliling sangat-sangat la menjengkelkan. Serius aku tak suka -,- Aku benci bila ingat balek sikap manusia yang tak sedar diri. Aku tak tujukan kat sape-sape biar aku je yang tau.

Okay habis. Tiba-tiba teringat kat kawan-kawan UiTM, kalau ikut sekarang dah 1tahun++ aku kenal diorang.. Rindu kat ex-classmate, ex-roomate & kawan-kawan yg lain. Kadang-kadang rasa macam friendship kat UiTM dulu memang setakat tu je, sekarang memang jarang dah contact ngan diorang semua. Walaupun dengan kawan-kawan rapat sendiri. Kadang-kadang rasa macam salah sendiri sebab tak tegur diorang tapi.. Hmmmm, abaikann :)

classmate tapi tak semua ada yang lelaki takdeee -,-

kyla, lynn & aku.
kawan.

roomate.

member lepak, klu ngan diorang mmg tak berenti la gelak kann :DD

sapix, lynn, aku & kyla or dalam nama lain :
abg wel, ngek, ngok & nguk (eh betol ke?)
kalian bertiga still ingat nama ni? :P

Tapi takpe, aku still ada kawan-kawan yang baik ngan akuu, 4 oarang yang paling rapat ngan aku. Sayang korang lebih laaa! Auwwww ;)

Semoga apa yang berlaku tahun ni boleh kita jadikan tauladan. Habis entry penutup tahun 2011 ni, nanti update untuk entry pembuka tahun 2012 plakk. Bye semua! :D

*sory kalau entry ni ada buat mana-mana kawan aku yg baca terasa, sory sesangat!
*mohon maaf sebab letak gambar-gambar lama kat dalam entry ni.
*tak salah kan kita imbas balek cerita lama sebab semua tu kenangan kan?

2 comments: