Exchange Link

Monday, June 4, 2012

3rd : Hospital Taiping

Assalamualaikum :)

Destinasi ketiga aku posting untuk sem 3 adalahhh Taiping (macam percutian pulak kann). Tempat yang memang dirindui. Setelah hampir 1 tahun tinggalkan Taiping, akhirnya aku & kawan-kawan kembali ke Taiping untuk berpraktikal. Kalau dulu masa sem 1 duduk kat dorm tapi masa sem 3 ni dapat duduk kat bilik. Dapat jugak merasa bilik kat Taiping nih.

Kat sini aku & kawan-kawan ditempatkan kat wad C4 (medikal lelaki). Ok duduk kat wad ni memang menguji tahap kesabaran aku. Mengingatkan sebab aku datang nak belajar je yang boleh buat aku sabar. Layankan aje rentaknya..

Dah ada kat Taiping memang peluang untuk jalan-jalan tak dilepaskan. Benda yang paling aku nak buat masa sem 1 naik swan kat Taman Tasik. Yeahh aku berjaya pergi naik ngan kawan-kawan! :D

aku & Syira

Ain & Bella

And 1 more thing yang memang takkan dilepaskan kalau ada kat Taiping, makan ABC & Yong Tau Fu kat bomba. Semangat jalan jauh-jauh sebab nak pergi makan. ABC & Yong Tau Fu kat sini memang best! :D

ABC :)

Masa kat Taiping ni la penat lelah mengutip Cross sebab nak exam dah. Pagi kerja cam biasa kat wad C4, habis kerja pergi ambil cross kat wad lain. Petang baru balik. Sangat-sangat la penat okayy!

Pentingkan diri + tak sedar diri. Motif?? Yang baru kenal rapat VS yang memang dah lama kenal rapat. Sekian :)

:)

6 comments:

  1. wah... bestnya jalan2.. nk jugak! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best! jemput dtg ke Taiping :D
      #wahh macam Taiping tu tempat sy pulak kann :P

      Delete
  2. wow. taiping ni.. dah lame x gi sini.. dulu saloo la ngedate di sini.. haha

    ReplyDelete
  3. wahh date kat taiping.. nih mesti kat taman
    tasik.. tak pon kat zoo.. ahakkks :P

    ReplyDelete