Exchange Link

Thursday, June 7, 2012

Trip to Teluk Batik :D

Hai hai :)
Korang pernah pergi Teluk Batik? Kalau tak pernah pergi aku suggest kan korang pergi sebab Teluk Batik best! :D View kat situ sangat-sangat cantik. Aku dah berpeluang pergi ke Teluk Batik masa posting kat Lumut hari tu. Tapi pergi sekadar pergi jela tak mandi pon sebabnya malas, heee.

Pergi memang tak dirancang pon. Mula-mula ingat nak jalan-jalan area Pekan Lumut je pastuh ada pulak kawan aku cakap nak pergi & muat kereta lagi kalau nak pergi so laju jela nak ikut kan. Total sume yang pergi 12 orang naik kereta apa tah namanya tu, lebih-lebih kurang macam Avanza tuhhh. Maknanya 12 orang tu jugak la nak dalam 1 kereta tuh.. Haaaa mampu?? Semput dok dalam kereta tuh ramai-ramai nasib baik dekat jee :P pergi dengan pakcik cafe kat asrama tu nasib baik pakcik tu baik hati nak bawak pergi sana tapi kena bayar la jugak. Ingat free?? :P

5 of us :)

Aku ngan kawan-kawan lagi 4 orang tak mandi pon yang selebihnya tu je mandi. Tapi bila tengok dorang mandi jeles pulak tapi dalam hati kata takpe-takpe nanti nak gi mandi kat Pangkor. Haha masa tu semangat gila nak pi Pangkor <3

aku, syira, bella, ain,ecah

Dalam-dalam tak mandi tu kitorang naik bot pusing pantai kat situ. Abang bawak bot tu drift tak ingat dunia atas air. Aku ni macam dah ngan apa dah terjerit-jerit sebab takut. Hisyy seriau aihh kalau ingat balik :/

layan perasaan hehekk ;)

Bye!

1 comment: