Exchange Link

Saturday, June 30, 2012

Berakhirnya cuti semester.

Waaaa sedihnya cuti sem dah habis. Dah nak kena balik kolej. So sad.. Tak puas lagi cuti okay. Mana cukup cuti sekejap je! Tapi perjuangan harus diteruskan. Ececehhh..


Yeahh bakal masuk ke semester 4 pulak. Wahh dah semester 4 kan? Cam tak caye jek :) Tak ada apa sangat nak cakap pasal semester 3, Alhamdulillah boleh lalui dengan baik walaupun kadang-kadang ada masalah ke apa, tu semua ujian kan.

Okehhh bakal ada course baru kat kolej aku iaitu Pembantu Farmasi. So total semua ada 3 course, Kejururawatan, Pembantu Perubatan & Pembantu Farmasi. Makin sesak la kolej nampaknya -.-'

Nampaknya blog akan diabaikan lagi. Macam biasa la aku bila dah balik kolej. Memang takan online la. Online facebook je kadang-kadang gigih guna henfon :D Kesian blog aku takleh nak layan hari hari dah. Takpe-takpe nanti cuti or bila ada free time aku bagi kasih sayang secukupnya kat kau blog :D

Hope semester 4 akan dilalui dengan lancar. Doakan segala urusan aku sentiasa dipermudahkan :)


Bye! :)

2 comments: