Exchange Link

Friday, June 15, 2012

Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sultan Azlan Shah (KSKB SAS)

Assalamualaikum :)

Nama kolej aku yang sebelum ni KSKB Ulu Kinta dah selamat ditukarkan namanya kepada KSKB Sultan Azlan Shah. Alhamdulillah semalam 14 Jun 2012, KSKB Sultan Azlan Shah dah selamat dirasmikan oleh Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.

acara perasmian


Sultan Azlan Shah berucap.


3 hari rehearsal & acara kemuncaknya pada 14 Jun 2012 (Khamis). Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. Habis je majlis terus aku cepat-cepat siap nak balik haha :D

Pasukan koir yang seramai 400 orang. Ramai kan?

KSKB SAS ni sebenarnya dah dibuka tahun lepas lagi tapi baru nak dirasmikan. Kos pembinaan kolej ni mencapai 380 juta & merupakan kolej yang terbesar dalam Institut Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia (ILKKM).


Yeahh rasa berbangga jadi salah seorang pelatih kat KSKB Sultan Azlan Shah :)


Gambar ambik kat sini & kat sini.

9 comments:

  1. nanti dapatkan mp3 lagu kolej dan video psembahan koir k :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. gambar kolej takde ke?? cantik kolej tu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh jemput dtg melawat kolej saye.. ade gambar tp kat group fb kolej :)

      Delete
  3. ramai btul pasukan koir.. mesti sush nk brlatih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn.. sy xtahu camane latihan pasal sy xmasok pon koir, hee maybe agak susah.. dlm masa lebih kurang sebulan diorang practise koir ni

      Delete
    2. hehe mula2 hari ptama latihan mmg susah nk blatih. sbb nk bg sama... just igt rentak bib2 muzik lagu tu ler nk bg sama :) stiap pyanyi (group) ad tugas.

      Delete
  4. bagi saya satu awek. confirm saya jaga :P

    ReplyDelete